نحوه ارسال سفارش

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت های فروشگاه ما بوده است ودر این راستا تلاش میکنیم تا هر سفارش مطلوب و مورد انتظار به دست مشتریان عزیز برسد. و رضایت را حاصل کنیم .

همچنین دالانکوه ,با داشتن تیم حرفه ای حمل و نقل کالاهای مشتریان اصفهان را در اسرع وقت به بهترین شیوه حمل و نقل در اختیار مشتریان گرانقدر قرار خواهند داد.

ارسال کالا به سراسر ایران (همه شهرستان) از طریق باربری آنلاین دالانکوه با فراهم آوردن امکان تحویل کالا از طریق باربری امکان استفاده از خدمات خود را برای تمام کاربران در سراسر کشور فراهم کرده است.

دالانکوه کالاهای با وزن زیاد را در نهایت دقت و سلامت پس از تأیید کارشناسان فروش در انبار, به باربری های مورد اعتماد و رسمی کشور تحویل داده میشود . کالا پس از تحویل به باربری بیمه شده وبا بیمه نامه به آدرس مشتری ارسال میگردد.

کالاهایی که به باربری تحویل داده میشود از کالا عکس گرفته شده و ضمیمه بارنامه و بیمه کالای خریداری شده میگردد وباربری موظف است کالا را به مقصد صحیح و سالم تحویل دهد.

دالانکوه با داشتن تیم حرفه ای باربری و سیستم ارسال سریع و مطمئن کالا به نقاط دور و نزدیک کشور ایران, لذت خرید آسان و مطمئن اینترنتی را برای شما به ارمغان آورده است.