شرایط ضمانت کالا

درصورت هرگونه مشکل و نقض در محصول باید آن محصول تعمیر یا جایگزین شود. ضمانت نامه که با عنوان گارانتی یا وارانتی شناخته میشود در واقع ضمانت نامه تضمینی است که تولید کننده ما در دالانکوه با استفاده از روش هایی از قبیل میزان و مدت زمان گارانتی برای هر محصول اختیاری بوده است.
برای استفاده از ضمانت نامه معمولا به صورت یک فرم تحت عنوان گارانتی همراه با محصول خریداری شده به مشتری این تضمین را میدهد که کالای خریداری شده دارای بهترین کیفیت است.
وارانتی و گارنتی به طور کلی یک پیشنهاد از سوی تولید کننده است بعضی از سرویس ها به شما این امکان را میدهند اطلاعاتی را به طور مستقیم در اختیار ما قرار دهید.
برای مثال:
وقتی با کارکنان سرویس و مشتریان یا کارکنان سرویس های دیگر ارتباط برقرار میکنید؛ ارتباط هایتان از طریق سیستم های ما منتقل خواهند شد . علاوه بر اطلاعاتی که شما فراهم میکنید ما از طریق نرم افزار نصب شده روی دستگاهتان یا از راه های دیگر اطلاعاتی درباره استفاده تان از سرویس هایمان جمع آوری میکنیم.
مدت زمان گارانتی یا ضمانت هر محصول بر روی کارت گارنتی آن محصول درج شده که همراه کالا ارائه میشود و درمورد هرکالا به صورت مستقل ( طبق شرایط درج شده در پشت کارت ) است.
اطلاعات صوتی, صداهایی که هنگام فعال کردن این قابلیت و استفاده از فرمان های صوتی برای کنترل سرویس یا هنگام تماس باشیم سرویس مشتریان ما از شما ضبط و در سرویس هایمان ذخیره کرده ایم.
درصورت باز کردن و نصب کالاهایی که باید توسط صاب مربوطهصورت میگیرد (تلویزیون, یخچال, فریزر, ماشین لباسشویی, ماشین ظرفشویی ,مایکروویو, کولرگازی و..) و تنها باید توسط نصاب مجاز آن شرکت انجام شود درغیر این صورت امکان استفاده از هرگونه خدمات پس
از فروش و گارانتی منقضی میشود.

موارد ابطال ضمانت نامه

1_ضمانت نامه هایی که فاقد برچسب هولوگرام باشند ویا برچسب هولگرام آن مخدوش شده باشد.
2_هزینه های مرتبط با خرابی های ناشی از نصب هرگونه نرم افزار یا برنامه که توسط ششرکت طراحی و تولید نشده باشد.
3_هرگونه خرابی در اثر استفاده نادرست از دستگاه ویا عمل نکردن به دستورالعمل های ذکر شده در دفترچه های راهنما
4- هرنوع دستکاری , خدشه یا کنده شدن برچسب سریال یا هولوگرام , مشخصات دستگاه یا هرنوع دستکاری یا آسیب برگ ضمانت نامه.
5_صدمات ناشی ازآتش سوزی , رعد و برق ,نوسانات برق , حوادث طبیعی, بی توجهی به دستورالعمل های
دفترچه راهنما و هرگونه صدمه وارد شده به دستگاه
6_قطعات (وسایل و تجهیزات جانبی, لوازم تزئینی داخلی وجنبی قفسه ها, باطری ها, دستگاه کنترل از راه دور فیلتر پاکت های جاروبرقی , بلندگوها , دستگاه های صوتی , بدنه ) شامل ضمانت نامه نمیباشند.

نکات تحویل گرفتن کالا

در صورتی که مشتری کالا را قبل از نصب و راه اندازی مورد استفاده قرار دهد کالا از گارانتی خارج و مسئولیت آن توجه مشتری خواهد بود و فروشگاه هیچ مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت .
کالاهایی که نیاز به نصب و راه اندازی توسط شرکت نداشته و مشتریان صرفا لازم است که هنگام تحویل سلامت ظاهری آن را برسی نمایند و سپس از آن 10 روز فرصت خواهند داشت که سلامت فنی دستگاه رو مورد برسی قرار دهند.
شماره سریال دستگاه تحویلی را با شماره سریال درج شده در فاکتور مطابقت داده ودرصورتی که تطابق نداشت ضمن اطلاع به فروشگاه از تحویل گرفتن آن خودداری فرمایید.
خریداران محترم موظف هستند هنگام تحویل گرفتن دستگاه یا سفارش , کالای خود را تحویل ظاهری بگیرند (تحویل ظاهری یعنی: کالا از تمام جنبه های ظاهری باشد.) و توجه گردد هنگامی ک کالا نحویل ظاهری گرفته میشود فروشگاه دیگر مسئولیتی در قبال مشکلات و ایرادات
ظاهری کالا نخواهد داشت.
در زمان ارسال کالا توسط شرکت پست یا باربری خریداران محترم موظف هستند در حظور مأمور پستی و قبل از امضاء رسید تحویل کالا , از سلامت بسته بندی و سلامت ظاهری کالای خود اطمینان حاصل کنند.
درصورتی که بسته بندی دارای مشکل یا ایراد باشد و نشان از ضربه خوردگی یا مشکلات احتمالی داشته باشد مشتریان باید از تحویل گرفتن دستگاه خودداری نمایند. این امر در زمان ارسال کالا توسط شرکت های پستی اهمیت دوچندان پیدا کردند.
تحویل همه ی سفارش ها درب ورودی ساختمان خواهد بود. مگر مواردی که خریداران محترم هنگام ثبت سفارش درخواست حمل طبقات را داشته باشند.